Jane dowodzi, że granie w gry takie jak World of Warcraft, które pozwalają ratować światy i motywują do podążania ścieżką bohaterów, może być bardzo przydatne w edukacji. Jej zdaniem zastosowanie gier, jako narzędzia do rozwiązywania realnych problemów, może mieć niebagatelne znaczenie dla procesu nauczania. Wyjaśnia, jak je wykorzystać. Zwróć uwagę na jej slajdy – nie są szczególnie porywające. Jednak stawiane tezy – musimy grać więcej w gry online, by uratować nasz świat – są na tyle kontrowersyjne, by przykuć uwagę większości słuchaczy (szczególnie rodziców, których pociechy spędzają dużo czasu przy komputerach). Sprawdź na sobie, jakie emocje wywołują na Tobie zdjęcia umieszczone w prezentacji i jak oddziaływały na osoby uczestniczące na żywo w prezentacji. W jaki sposób wzmacniały (wzmacniają) przekaz, który by celem Jane. Zobacz, w jaki sposób Jane prowadzi narrację trafiając zarówno do osób będących “graczami”, jak również do tych, którzy raczej unikają “marnowania” czasu w ten sposób. Jane w ten sposób zwiększa grono odbiorców swojego przekazu…